Saturday

nervousnervous..

  MSSD dah dekat la, migod! now I have to train everyday *notlikely* but i have to waste my weekend maa.. My coach is driving me crazay!! okayokay, i'm talking about tennis here, i know u guys dah macam*watdafuckshestalkingbout* hmm, letih gila tapi tak pe! chayok!! nanti pemilihan maybe around this week, harap2 x clash dengan volleyball, last yr i'm not really into sport because of pmr, but its okay :) time to make it up bebeh!

  Anyway~ my racquet string dah loose, pukul bola semalam macam nak tercabut dah tangan ni haa, nasib x tercabut betul -..-" pukul 5 ni ada lagi, it would be nice kalau I tak stay hostel, tiap2 hari boleh training. hmm, redha je la. anyway, i want a trophy and sijil dis year for sport! nervous gila ouh, malam ni nak buat solat tahajjud :) well now, cheerio guys!









hehe~ gambar tgah gila xP